Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tim Kerckhoven - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tim Kerckhoven - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

16 Augustus 2015 | Thailand, Bangkok

En daar ben ik dan. Na een lange reis met het vliegtuig vanaf schiphol maar liefst 11,5 uur. maar alles ging goed!

Nu vier dagen in bangkok WAT EEN STAD te bizar voor woorden kleine opsomming:
* verkeersregels doen ze hier niet aan wie toetert mag eerst.
* kabels overal kabels!
* WARM en dan te bedenken dat het nu regenseizoen is.
* het stinkt hier echt overal

Ik kan nog uren doorgaan maar doorvoor is hier te veel te zien.

In het vliegtuig heb ik Steven leren kennen een kerel uit engeland hij doet het zelfde als ik en we zijn dan ook al 4 dagen samen omdat we taxis e.d. kunnen delen scheelt het veel geld.

Ik ben een dag door bangkok gaan fietsen met een georganiseerde reis GEWELDIG als iemand hier ooit komt ga naar co van kessel (ja nederland maar thaise gidsen) de meest rare dingen tegen gekomen kleine voorbeelden baby's alleen onder een brug maar ook kinderen die high fives komen geven!
Ook ben ik in een wolkenkrabber geweest waar een skybar was een biertje VAN 12.50 euro maar het was het zeker waard om op de 64e verdieping over bangkok heen te kijken. overigens in deze toren is de film hangover 2 groten deels opgenomen!
Tempels, tempels overal!

Over een uur verlaten Steven en ik Bangkok om naar Koh Samui een busreis van 10 uur. Bangkok is mij net iets te druk dus ik hoop dat het op het eiland rustiger is en waar we echt naar uit kijken is zwemmen want hier smelt je echt weg!

kortom het is hier geweldig en ik heb het vermoeden dat het alleen nog maar beter wordt!

Over een paar dagen zal ik proberen weer wat te typen hier

laterssss

ps foto's komen later nu geen tijd!

  • 16 Augustus 2015 - 12:07

    Jeremy:

    Mooi om te lezen Tim! Blij dat je het naar je zin hebt. Geniet ervan xje

  • 16 Augustus 2015 - 12:51

    Sven:

    Leuk verslag, klinkt alsof je veel plezier hebt, geniet ervan!

  • 16 Augustus 2015 - 13:03

    Annelieke:

    Leuk Timmie om te lezen!! Heeeel veel plezier!

  • 16 Augustus 2015 - 13:13

    Moeders:

    Wat een leuk verslag. We hebben je vliegtuig gevolgd op FlightAware (dit op aanraden van Charlotte) alleen het laatste uurtje niet meer, we waren toch maar naar bed gegaan. 's Morgens meteen gekeken en we zagen dat het vliegtuig geland was dit was een geruststelling. Om 9.00 u. kreeg ik bericht dat alles goed was, daar was ik heel blij mee en heb het meteen je vader laten weten. Ik had het niet durven hopen maar we hebben iedere dag nog even contact gehad en ik hoop dat dat nog veel kan gebeuren, alleen vandaag zal het niet lukken als je 10 uur in de bus moet zitten maar ik wacht af. Wat fijn dat je zo snel al iemand hebt leren kennen die het hetzelfde gaat doen als jij, heel veel plezier samen en tot horens.

  • 16 Augustus 2015 - 13:37

    Will:

    Hoi Tim, fijn te horen dat je het zo naar je zien hebt. Inderdaad het uitzicht vanaf die toren is geweldig. Een drukke stad, 24 uur per dag. Nog een goede reis verder. Groetjes van ons .

  • 17 Augustus 2015 - 17:03

    Mireille:

    Hoi Tim,

    Fijn dat de reis goed gegaan is en leuk dat je al reisgezelschap hebt gevonden. Is toch altijd gezelliger. Bevalt het eiland Koh Samui een beetje?

    Groetjes,
    Mireille

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Zuid Oost Azie

Backpacken door Zuid Oost Azië!

Recente Reisverslagen:

21 September 2015

Indonesie

07 September 2015

Van Koh Pangang naar Phuket

26 Augustus 2015

Koh Samui, Koh Tao en Koh Phangang

16 Augustus 2015

Bangkok

11 Augustus 2015

De laatste dag voor vertrek
Tim

Een half jaar reizen naar Zuid Oost Azie!

Actief sinds 27 Juli 2015
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 2918

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 01 Februari 2016

Zuid Oost Azie

Landen bezocht: