Koh Samui, Koh Tao en Koh Phangang - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Tim Kerckhoven - WaarBenJij.nu Koh Samui, Koh Tao en Koh Phangang - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Tim Kerckhoven - WaarBenJij.nu

Koh Samui, Koh Tao en Koh Phangang

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

26 Augustus 2015 | Thailand, Koh Tao

Zo,

Wat een reis, na een reis van maar liefst 18 uur (Bus, mini bus en een veerboot) aangekomen op Koh Samui een eiland bij Thailand. Samen met Steven ben ik deze kant op gegaan en zouden we hier 3 dagen verblijven.

Nadat we ons Hostel gevonden hadden konden we eindelijk naar de zee het geen waar we al dagen op aan het wachten waren eindelijk verkoeling!

Op dag 2 hebben we op Koh Samui een scooter gehuurd om het eiland te verkennen dit was best gaaf! Scooters die maar liefst 100km/h rijden lekker scheuren langs alle auto's af super gaaf!

Verder was er op Koh Samui vrij weinig te beleven en waren we dan ook blij dat we na 3 dagen weer weg gingen op naar de boot om naar Koh Tao te gaan.

Koh Tao een erg klein eiland dat eigenlijk alleen bezocht wordt door mensen die willen duiken of snorekellen. Dit heb ik hier dan ook meerdere dagen gedaan prachtige koralen, grote vissen kleine vissen niet te geloven! Op dit eiland een duitse jongen leren kennen waar we samen mee opgetrokken hebben naar de verschillende koralen. na 3 dagen is Steven richting het noorden van Thailand gegaan en ik ben hier met Chris nog een paar dagen gebleven.
Chris en ik hadden het geniale idee om een kayak te huren om naar een nabij gelegen eiland te peddelen. Na een zware tocht over de zee waren we eindelijk op het eiland wij naar een view point gegaan waar een prachtig uitzicht ons stond op te wachten. Zie foto's

Komen wij terug bij onze kayak EN JA HOOR PEDDELS WEG! wij zoeken beetje stressen natuurlijk, wat bleek het is een prive eiland moesten we beiden 100 bath betalen om op het eiland te mogen en kregen we gelukkig onze peddels terug. Na een wat spannende terug tocht door wat hoge golven vermoeid maar terug gekomen op Koh tao zelf waar we een frans stel leerden kennen hier nog 1.5 dag mee doorgebracht wat erg gezellig was.

Vandaag dan aangekomen op Koh Phangang een echt party eiland na het schijnt. We gaan het zien.
Toen ik zo juist in mijn hostel aan kwam blijkt dat de nieuwe eigenaar hier pas een week is en alles in nog in aanbouw verder geen probleem want ik ben de 2e echte gast (werknemers zijn er wel) eindelijk een keer een warme douche en ik moest verplicht mee lunchen met de mensen super gezellig en erg lekker!

Nu dus maar verder Koh Phangang ontdekken

• 26 Augustus 2015 - 11:30

Annelieke:

Leuk Timmie om weer van je te horen! Volgens mij vermaak jij je prima! Geniet en een veilig vervolg van je reis! (Ik heb dubbel gelegen om je missende peddels)

• 26 Augustus 2015 - 12:23

Jeremy:

Geweldig om te lezen have fun kerel

• 26 Augustus 2015 - 14:53

Moeders:

Leuk om te lezen. Geweldig dat ze de peddels hadden ingepikt. 100 bat, hoeveel is dat? Geniet er verder van.

• 26 Augustus 2015 - 14:54

Trouwens jammer dat je de foto's niet kunt uploaden. Wellicht later.

• 26 Augustus 2015 - 21:50

Aarron:

Goed dat het je bevalt! Volgende keer je peddels op slot dan maar :P

• 29 Augustus 2015 - 11:19

Ronin:

klinkt echt geweldig daar! Geniet ervan!